Zwroty i reklamacje

Zwrot towaru i reklamacje

1.Klient, zawierając „umowę na odległość”, może od niej odstąpić bez podania przyczyn, składając stosowne oświadczenie na piśmie, w terminie 14 dni od zawarcia umowy. Zwrot powinien nastąpić niezwłocznie, nie później niż w terminie 14 dni. Towar powinien wrócić wraz paragonem lub fakturą, z kserokopią dowodu zapłaty (w przypadku przesyłki płatnejprzy odbiorze), instrukcją i gwarancją(jeżeli taka jest). (Dz. U. z dnia 30 maja 2014 r.). W przypadku takiego zwrotu zostanie zwrócony koszt towaru + koszt przesyłki (najniższy z możliwych opcji dostawy)

2. W przypadku ewentualnych reklamacji, należy skontaktować się z DAKO Dariusz Konstanty. Konieczne jest wówczas dostarczenie uszkodzonego produktu:a) osobiście do firmy, wraz z w/w dokumentamilubb) wysłanie produktu na adres firmy, wraz z opisem przyczyny reklamacji, kserokopii dowodu zakupu (faktury lub paragonu) i kartą gwarancyjną (jeżeli taka była).

3. Reklamacje dotyczące uszkodzeń mechanicznych, powstałych podczas transportu oraz braku towarów, będą rozpatrywane tylko w momencie odbioru towaru, w obecności spedytora. Warunkiem przyjęcia tego typu reklamacji będzie spisanie, wraz z dostarczycielem protokołu reklamacyjnego.

4.DAKO Dariusz Konstanty zobowiązuje się do usunięcia powstałej usterki w terminie 30dni od daty dostarczenia towaru do siedziby firmy. Zastrzegamy sobie również prawo do wydłużenia terminu reklamacji, w przypadku konieczności sprowadzenia odpowiednich części z zagranicy.

5.Jeżeli dostarczony przez klienta towar w celu reklamacji okaże się sprawny technicznie, to zostanie odesłany na koszt kupującego. W przypadku potwierdzenia usterki zgłaszanej przez kupującego-użytkownika, naprawiony lub wymieniony towar jest odsyłany na koszt DAKO Dariusz Konstanty.

6.Wszelkie zwroty i przesyłki wysyłane na koszt DAKO Dariusz Konstanty nie będą obierane. W przypadku uznania reklamacji przez sprzedającego, zobowiązuję się on do zwrotu poniesionych kosztów przez kupującego.Towar powinien być wysłany najtańszym możliwym środkiem transportu.

7. W przypadku zaginięcia przesyłki (szczególnie dostarczanej przez Pocztę Polską), DAKO Dariusz Konstanty, po upływie 14 dni składa wniosek o Postępowanie Reklamacyjne w Placówce Pocztowej. Po otrzymaniu potwierdzenia od w/w urzędu o zaginięciu przesyłki, towar do kupującego jest wysyłany ponownie. Jednakże, w takim przypadku kupujący ma prawo do zrezygnowania z zawartej umowy.

8. Koszty przesyłki przy zwrotach towaru. W przypadku, kiedy do kupującego zostanie dostarczony uszkodzony towar, a na okoliczność tego zdarzenia zostanie sporządzony protokół reklamacji (potwierdzony przez doręczyciela), to DAKO Dariusz Konstanty zobowiązuje się wówczas zwrócić wszystkie koszty, kupującemu, mające związek ze zwrotem towaru.

9. W przypadku, kiedy towar wybrany przez kupującego i dostarczony do niego, okaże się w złym rozmiarze lub o nie odpowiednich wymiarach, wówczas na żądanie kupującego jest możliwość wymiany towaru, ale wszelkie koszty przesyłki ponosi kupujący.

10. Aby skorzystać z prawa odstąpienia od umowy, Konsument musi poinformować Sklep o swojej decyzji w drodze jednoznacznego oświadczenia wysyłając je na adres DAKO Dariusz Konstanty , ul. Nowe Wrota 7 , 63-800 Gostyń lub na adres email reklamacje@dws-sport.pl .

Sklep internetowy na platformie
SKY-SHOP Sklep internetowy
Proszę czekać ...

Informacja

Zalogowano poprawnie